08 January 2010

TooTau ZenTen

oh hi everybody,
lama sungguh tak menjadi penulis blog.
so today aku nak bercerita sikit tentang kawan lama aku
nama dia 2009.ohh dia ni ada banyak cerita tentang aku.maklumlah kawan baikkk
hahahaha

so bila bercerita tentang 2009,banyak sggh peristiwa yg berlaku,ada suka ada duka dan ada juga luka,pikiaqpikiaq balikk aku tak mahu meninggalkan nyaa
tapi apa boleh buat,kawan baru adaa soo terpaksaa la aku tgglkan kawan yg lama

Feww,pada mulanya,aku mahu bercerita tentang 2009 kepada hampa semuaa
tapii rasanya takelok(padahal malas nak taip) mengaibkan dri orgg.so biarlah aku seorang diri mengetahui tentang nyaaa

Baru baru ni,aku dan kawankawan yg terpilih telah menyambut NEW YEARRRR di kl
so agak best jgkk laa sebab first time sambut muahahaha
memang best sebab bak kata black "rambangnyeee mateeeee"
hahahahaha rindu pulak dekat black yg sedang berkhidmat untuk 'Pandora'.
disana mcm mcm ragam manusia ada,ada yg mabuk,ada yg bercintancintun yg membuatkan aku jealous hahaha ada yg buat hal dan mybe ada yg sedang berhappy
mmg life dekat kl agk keterlaluan la tpi besttt wootttt :P





Akhir kata setiap perbuatan yg sudah terlanjurr tidak dapat dipatah balik kan,so,kepada semuaa sekiranya ada terkasar bahasa atau buat hampa marah,dengki mahupun benci
saya disini orang biasa mahu meminta seribu keampunan kepada hampa semuaa


regards,
luqman syah

1 comment: